آشنایی بیشتر با شرکت یینگلی سولار

 
یینگلی سولار، یک شرکت چینی تولید پنل‌های خورشیدی، از دانش و تولید جهانی برای مقابله با چالش‌های انرژی استفاده می‌کند. این شرکت امکان استفاده از انرژی خورشیدی را در همه جا فراهم می کند و به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو پنل های خورشیدی در جهان شناخته می شود. تاکنون بیش از 30 گیگاوات پنل خورشیدی به حدود 100 کشور از جمله آلمان، اسپانیا، ایتالیا، یونان، فرانسه، کره جنوبی، چین، ژاپن، برزیل، استرالیا، آفریقای جنوبی، مکزیک و آمریکا توسط شرکت یینگلی سولار صادر شده است.  عملکرد پنل های خورشیدی Yingli Solar در اقلیم ها و محیط های مختلف و تقریباً در همه جا زیر نور خورشید ثابت شده است. از آنجایی که جهان با چالش‌های انرژی و زیست‌محیطی بی‌سابقه‌ای مواجه است، Yingli Solar همچنان به ماموریت خود یعنی ارائه انرژی سبز مقرون‌­به‌­صرفه متعهد است.

معرفی شرکت یینگلی سولار

دفتر مرکزی این شرکت در گوانگژو چین واقع شده و از سال 1998 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این شرکت بیش از 14000 کارمند متخصص در سراسر جهان مشغول به کار هستند. پنل های خورشیدی Yingli Solar در بیش از 100 کشور جهان در آب و هوا و شرایط مختلف استفاده می شود. در سال های 2012 و 2013، اینگلی مقام اول را در تولید پنل های خورشیدی و سیستم های فتوولتائیک به دست آورد. علاوه بر این، این شرکت با معرفی فناوری جدید CleanARC anti-reflective (AR) glass coating، برای جلوگیری از بازگشت نور پنل های خورشیدی با بازده بیشتر را تولید کرده است. این پنل ها با ظرفیت ها و کیفیت های مختلف متناسب با نیاز مشتریان در سراسر جهان تولید می شوند.

چه بخواهید از پنل ها در پشت بام خانه ها و چه در بیابان استفاده کنید، پنل های خورشیدی Yingli می تواند پنل مناسب و با کیفیتی برای کار شما باشد. پنل های مونو کریستال دارای بهره و قدرت خروجی بالا در هر متر مربع هستند. که با داشتن شیشه خاص به عنوان یک پوشش ضد رفلکس نور خورشید بیشتری مستقیما به سلول ها می تابد و انرژی زیادتری تولید می شود. هدف و مأموریتی که اینگلی از ابتدای کارش برای خودش شروع به کار کرد، تامین انرژی های تجدیدپذیر مقرون به صرفه برای تمام دنیاست و تاکنون در این راستا موفق بوده است.

چه چیزی Yingli Solar را متفاوت می کند؟

1. تکنولوژی برای یک عمر

محصولات قابل اعتماد و عملکرد طولانی مدت برای موفقیت یک پروژه خورشیدی ضروری هستند. تمرکز Yingli Solar ارائه پانل های خورشیدی با طولانی ترین عمر ممکن است. بر اساس سال‌ها تحقیق پیشرفته و بهبود مستمر، پانل‌های خورشیدی Yingli به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که هرجایی از کره زمین امکان نصب دارند.

2. تکامل جهانی

تیم‌های مجرب Yingli در سراسر دنیا به شرکای صنعتی مانند توسعه‌­دهندگان، پیمانکاران، توزیع‌کنندگان و دیگر قسمت های مربوط راه اندازی نیروگاه خورشیدی کمک کرده‌اند تا چندین گیگاوات نیروگاه خورشیدی به بهره‌برداری برسد.

3. خدمات مشتریان

هنگام انتخاب یک سازنده پنل خورشیدی، این فقط خود پنل خورشیدی نیست. در عوض، شما در حال ایجاد یک رابطه طولانی مدت با سازنده و آن برند هستید. به همین دلیل است که تیم‌های پشتیبانی Yingli Solar، مستقر در دفاتر در سراسر جهان، به شما کمک می‌کنند تا چالش‌های منحصربه‌فرد ساخت پروژه‌های خورشیدی خود را حل کنید و از عملکرد بلندمدت اطمینان حاصل کنید.

4. گسترش تولید

این شرکت علاوه بر واحد تولید اصلی Yingli Solar دارای کارخانه های زیر نیز می باشد:

  • Yingli Energy (Zhenjiang) Company Ltd
  • Yingli Energy (Yantai) Company Ltd
  • Yingli Energy (Jiangxi) Company Ltd
  • Yingli Energy (Haining) Company Ltd
  • Hebei Lantai Yingli Energy Company Ltd

5. پروژه­‌های خانگی

برای صاحبان خانه، پنل های خورشیدی یک سرمایه گذاری طولانی مدت مطمئن است که می تواند ردپای کربن را نیز کاهش دهد. Yingli Solar به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات انرژی خورشیدی مورد اعتماد هزاران خانه در سراسر جهان است.
 
آشنایی بیشتر با شرکت یینگلی سولار
 

مشخصات شاخص محصولات یینگلی سولار

از مزایای محصولات پنل خورشیدی شرکت ینگلی سولار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید قابل اعتماد و قطعات با کیفیت بالا
  • راندمان بالای تبدیل انرژی خورشیدی
  • قاب آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی
  • عمر طولانی تا 25 سال و بالاتر
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • اتصال آسان
  • و…

جمع بندی

برند معروف Yingli Solar نماینده شرکت چینی Yingli Green Energy Holding Company Limited می باشد. محصولات این شرکت جایگاه برتر تولیدکنندگان پنل خورشیدی را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است. پنل خورشیدی Yingli Solar با هدف دسترسی به انرژی خورشیدی برای همه تولید می شود. برای اطلاع از قیمت پنل خورشیدی یینگلی و برند های دیگر می توانید به فروشگاه برق خورشیدی تک اینورتر مراجعه کنید. YLM GG، YLM 120 و YLM 144 جدیدترین پنل های خورشیدی Yingli هستند که در وب سایت رسمی این شرکت در بخش محصولات عرضه شده و به فروش می رسند.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *