آشنایی با کمپانی JINKO SOLAR

Jinko Solar Co., Ltd. (“JinkoSolar”، کد سهام: 688223) یک شرکت فن‌آوری خورشیدی مشهور و بسیار نوآور در جهان است. این شرکت با پذیرش ماموریت “تغییر سبد انرژی ما و پذیرفتن مسئولیت آینده ای پایدار”، در بخش های کلیدی زنجیره تولید فتوولتائیک موقعیت استراتژیک دارد. این شرکت بر تحقیق، توسعه و تولید محصولات فتوولتائیک یکپارچه، ارائه راه حل های کامل انرژی پاک و فروش پیشرو در بازارهای اصلی فتوولتائیک در جهان تمرکز دارد. محصولات JinkoSolar به بیش از 190 کشور و منطقه در سراسر جهان خدمات ارائه می دهند و به بیش از 3000 مشتری سرویس می دهند. اکنون چندین سال است که جایگاه خود را به عنوان یک رهبر جهانی در عرضه ماژول های خورشیدی حفظ کرده است. از سه ماهه چهارم سال 2023، عرضه ماژول تجمعی این شرکت از 200 گیگاوات فراتر رفته است. این شرکت در چارچوب‌های مختلف بین‌المللی، از جمله B20، رهبر افکار عمومی است و در سال 2019 به طرح سبز RE100 پیوست.

شرکت جینکو سولار

شرکت JinkoSolar پیشگام قابلیت های “ادغام عمودی” از ویفرها و سلول های سیلیکونی تا تولید ماژول در صنعت بود. 14 سایت تولید جهانی در چین، مالزی، ویتنام و ایالات متحده دارد. انتظار می رود تا پایان سال 2023، ظرفیت تولید ویفر، سلول و ماژول سیلیکونی تک کریستال این شرکت به ترتیب به 85 گیگاوات، 90 گیگاوات و 110 گیگاوات برسد. JinkoSolar با نیروی کاری متشکل از بیش از 2000 کارشناس تحقیق و توسعه، جوایز متعددی از جمله “مرکز فناوری شرکت ملی”، “شرکت نمایشی نوآوری فناوری ملی” و “شرکت تولیدی قهرمان تنها” را به دست آورده است.
 

آشنایی با کمپانی JINKO SOLAR
 

این شرکت نقش پیشرو در ایجاد بسیاری از استانداردهای صنعتی بین المللی و ملی مانند IEC، گسترش مستمر سناریوهای کاربردی مختلف فناوری فتوولتائیک ایفا کرده است. این شرکت برای ایجاد یک اکوسیستم انرژی پاک تلاش می کند و به طور فعال در حال توسعه فتوولتائیک یکپارچه در ساختمان، تولید هیدروژن فتوولتائیک و سیستم های ذخیره انرژی است.

Jinko Solar در سال 2022 در هیئت مدیره STAR بورس شانگهای و JinkoSolar Holding Co. Ltd. که زیرمجموعه آن است در سال 2010 در بورس اوراق بهادار نیویورک پذیرفته شد.

کاربرد پنل های خورشیدی جینکو سولار

پنل های خورشیدی جینکو پنل هایی با ظرفیت های مختلف هستند که علاوه بر مصارف خانگی در نیروگاه های خورشیدی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که پنل های خورشیدی در دنیا با کیفیت های متفاوتی ساخته می شوند و مدل های با کیفیت بالا تا 25 سال عمر می کنند. پنل‌های خورشیدی می‌توانند مقادیر مختلفی برق در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید کنند، این پنل‌ها اساساً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و در صورت نصب صحیح می‌توانند برای سال‌های طولانی برق تولید کنند. لازم به ذکر است که هوای ابری و برفی برای این پنل ها مشکلی ایجاد نمی کند، فقط در هوای ابری بازده پنل کاهش می یابد و این بدان معنا نیست که پنل دیگر برق تولید نمی کند.

رکورد جدید JINKO SOLAR در راندمان سلول خورشیدی مونوکریستال

شرکت مشهور Jinko Solar اخیراً اعلام کرد که به رکورد 24.9 درصد راندمان برای سلول خورشیدی تک کریستالی نوع n با فناوری TOPCon دست یافته است. این نتیجه که توسط موسسه تحقیقات انرژی خورشیدی (ISFH) در آلمان نیز تایید شده است، رکورد قبلی این شرکت را که در ژوئیه 2020 24.79 درصد بود، بهبود می بخشد. این سلول های خورشیدی بر روی بسترهای mono-Si CZ با کیفیت بالا و کم نقص تولید می شوند. به گفته شرکت چینی جینکو سولار، دیفیوژن پیشرفته همراه با آلاینده بسیار فعال، غیرفعال‌سازی سطح بسیار باکیفیت، فناوری‌های جینکوسولار در اتصالات غیرفعال بسیار رسانا، و هم‌چنین یک سری فناوری‌های نوآورانه و بهبود در کیفیت مواد، در فرآینده تولید این سلول خورشیدی فتوولتاییک استفاده شده است.

JinkoSolar جزئیات بیشتری از این فناوری سلول خورشیدی فتوولتائیک را فاش نکرده است. همچنین هیچ اطلاعاتی درباره زمان استفاده از این سلول خورشیدی برای تولید تجاری پنل های PV خورشیدی منتشر نشده است.

رکورد جدید جینکو سولار؛ پنل خورشیدی 580 واتی

جینکو سولار پنل های خورشیدی جدیدی با نام Tiger Pro معرفی کرده است. پنل خورشیدی مدل 78TR، با ثبت رکورد توان خروجی 580 وات، پرچمدار سری محصولات Tiger Pro به حساب می آید. علاوه بر این پنل خورشیدی، مدل 72TR نیز با توان خروجی 535 وات موجود است. لازم به ذکر است که تمامی پنل های فتوولتائیک خورشیدی سری تایگر پرو به صورت دو طرفه نیز عرضه می شوند.

آشنایی با کمپانی JINKO SOLAR

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *