نمایندگی اینورتر لاله زار

بهترین نمایندگی اینورتر لاله زار

اصطلاح اینورتر خورشیدی در این نوع اینورتر ها به خاطر این به کار میرود چون این نوع اینورتر ها اصلاح شده اند تا در سیستم های انرژی خورشیدی به صورت مداوم به همراه راندمان بالا کار کنند. در واقع اینورتر های خورشیدی 2 نوع اصلی هستن، اینورتر های متصل به شبکه (آنگرید) و اینورتر های منفصل از شبکه  (آفگرید). در ادامه به این دو بیشتر می پردازیم.

نحوه کار اینورتر همانند اکثر مبدل های برق به این شکل می باشد که ولتاژ DC  را به  AC تبدیل میکند. اما این نوع عملکرد در اینورتر های آنگرید و آفگرید با تفاوت هایی روبه رو است. فروشگاه اینترنتی تک اینورتر، نمایندگی اینورتر لاله زار انواع اینورتر از برند های معتبر را در مجموعه خود ارائه می دهد. که مورد استقبال گسترده خریداران قرار گرفته است.

اینورترها از مهمترین وسائل موجود در سیستم های برق خورشیدی هستند. به دلیل وجود تنوع زیاد این محصول در بازار، سبب شده تا انتخاب اینورتر باکیفیت بسیار با اهمیت باشد. چون استفاده از اینورتر غیر استاندارد برای انرژی خورشیدی، ممکن است کل سیستم برق خورشیدی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

انواع اینورتر

اینورترها انواع مختلفی دارند که در بازار موجود است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید اینورتر نمایند. نمایندگی اینورتر لاله زار عرضه کننده انواع اینورتر به مشتریان می باشد.

اینورتر خورشیدی آنگرید

همانگونه که از اسم آن پیداست اینورتری است که به شبکه سراسری وصل میشود و در نیروگاه خورشیدی به کار میرود. اصول کار اینورترهای آنگرید تبدیل برق پنل خورشیدی به برق شهری و تزریق آن به شبکه برق سراسری است. که بیشتر برای فروش و درآمد زایی به کار میرود و یا در مواقعی جبران و پایین آوردن پیک مصرف و مازاد مصرف از شبکه سراسری به کار میرود. در حقیقت شما نمیتوانید از برق تولید شده توسط این نوع اینورتر به صورت مستقیم و بدون وجود برق شبکه استفاده کنید.

این نوع اینورتر ساخته شده تا با سنجش برق شبکه، انرژی تولید شده توسط پنل خورشیدی را که از جذب پرتو های نور خورشید تولید شده اند به شبکه برق سراسری تزریق کند. در اینورتر های آنگرید برق تولید شده توسط پنل خورشیدی که به صورت DC است جذب می شود، و به اصلاح ساماندهی و تلفات گیری میشود و در نهایت با بالاترین راندمان به برق AC  تبدیل می شود و به شبکه برق سراسری تزریق میگردد.

اینورتر خورشیدی آفگرید

این نوع اینورتر ها برای کار کردن نیازی به شبکه برق سراسری ندارند و برای مکان هایی ساخته شده اند که به برق شهری دسترسی ندارند و معمولا مکان های هستن که به برق نیاز دارند. نحوه کار اینورتر های آفگرید یا جدا از شبکه به این شکل است، برقی که توسط پنل خورشیدی تولید شده و توسط شارژ کنترلر در داخل باتری ذخیره شده را به برق 220 ولت AC تبدیل میکند. که در توان های 100 وات الی 10 کیلووات تولید می شوند. در حقیقت این نوع اینورتر فقط برق DC باتری را به برق 220 ولت AC تبدیل میکند. بنابراین به این ترتیب با بالا بردن ولتاژ DC برای بالا بردن راندمان سیستم و همچنین پایین آوردن جریان DC و قطر سیم کشی  میتوان سیستم های 12 ولتی را به 24 ولت و حتی 48 ولت تغییر داد.

به دلیل تنوع در مصرف و همچنین تنوع در قدرت خرید مصرف کننده نسبت به توان مورد نیازش این نوع اینورتر در کیفیت ها و خروجی موج های مختلف تولید می شود.همانطور که میدانید برق DC یا متناوب به دلیل حرکت مستقیم هیج موجی ندارد اما برق AC یا نامتناوب به دلیل حرکت جریان و ولتاژ بین قطب ها دارای موج است که طول این موج را با فرکانس اندازه گیری می کنند و معمولا فرکانس مورد استفاده ما بین 50 هرتز الی 60 هرتز می باشد.

نمایندگی فروش اینورتر در لاله زار

اینورترها یکی از لوازم ضروری در سیستم های برق خورشیدی می باشند. به همین علت برندهای داخلی و خارجی بسیاری در حوزه اینورتر و مبدل های خورشیدی فعالیت دارند. فروشگاه اینترنتی تک اینورتر، نمایندگی فروش اینورتر در لاله زار یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر است که در زمینه فروش اینورتر های با کیفیت بالا از مارک های ایرانی و خارجی فعال است. تیم فنی و قوی مجموعه ما با مشاوره تخصصی و رایگان، جدید ترین اطلاعات در زمینه محصولات برق خورشیدی را با قیمت های جدید به خریداران ارائه می دهد. تا شما بتوانید به صورت غیر حضوری و به راحتی اقدام به خرید اینورتر مورد سلیقه و مد نظر خودتان داشته باشید.

 

 

خرید مطمئن و آسان از برندهای معتبر از جمله cotek، darda، carspa، growatt و ep ever و انواع مختلف اینورترهای سینوسی، شبه سینوسی، رکمونت، اینورتر شارژر، اینورتر آنگرید و… در این فروشگاه قابل خریداری است.  برند های خارجی که در بین خریداران پرطرفدار هستند در این سایت موجود می باشد. این مجموعه فروش اینورتر های مختلف، با متنوع ترین قیمت ها برای افراد با توان مالی مختلف، را پوشش می دهد.

چگونه یک اینورتر مناسب انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه این محصول را خریداری کنید باید از تخمین تقریبی مصرف کل انرژی محصول را در نظر بگیرید. این محصول کاربرد بسیار زیادی دارد پس اگر کارایی خود را به خوبی ایفا کند قطعاً می‌تواند عملکرد مثبتی را به نمایش بگذارد پس هنگام خرید به با کیفیت بودن قطعات این محصول توجه داشته باشید چون اگر قطعات محصول بی کیفیت باشد کار کرد محصول پایین می آید و ایجاد صدا می شود.

کلام آخر

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی تک اینورتر تجربه کنید. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بستری مناسب برای ارسال انواع اینورتر به تمام نقاط کشور را فراهم نماییم. شما می توانید با خرید از سایت تک اینورتر که نمایندگی اینورتر لاله زار می باشد؛ بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول را در اختیار داشته باشید. این مجموعه ارسال در کوتاه ترین زمان، و ارائه خدمات پس از فروش “7 روز گارانتی خرید” را هدف خود قرار داده تا مشتریان تجربه خوبی از خرید آنلاین داشته باشند.

در هنگام خرید آنلاین از صحت و سلامت فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنید تا مشکلی در مسیر خرید جنس اصل و با کیفیت نداشته باشید. فروشگاه اینترنتی تک اینورتر با داشتن نماد اعتماد الکترونیک بهترین نمایندگی خرید اینورتر اصل می باشد.

 

سوالات متداول نمایندگی اینورتر لاله زار

نمایندگی اینورتر لاله زار را نام ببرید؟

فروشگاه مرجع تک اینورتر 5525 3391 021 یا 8582 3391 021

نمایندگی اینورتر لاله زار چه برند هایی رو برای فروش عرضه میکند؟

فروشگاه اینترنتی تک اینورتر، نمایندگی اینورتر لاله زار انواع اینورتر از برند های معتبر را در مجموعه خود ارائه می دهد. که مورد استقبال گسترده خریداران قرار گرفته است.

5/5 - (5 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *