اینورتر سینوسی خالص ۶۰۰ وات

 ساخت شرکت PNKHITECH کره جنوبی با برند DARDA  و ۲۴ ماه گارانتی .

اینورتر سینوسی ۶۰۰ وات با ورودی ۱۲ ولت DC به ۲۲۰ ولت AC

اینورتر سینوسی خالص ۶۰۰ وات ساخت کره جنوبی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت جزء پر فروش ترین اینورتر در اروپا و همچنین کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ بوده است و قابل افتخار است که در سال ۱۳۹۶ هم در ایران جزء پر فروشترین اینورتر کره ای بوده است.

زمینه فعالیت شرکت PNK در ساخت اینورترهای سینوسی و یو پی اس و ترنسفز سوئیچ می باشد که از سال ۲۰۰۴ و با کسب گواهینامه الکتریکی FCC و CE  موفق به فروش عمده محصولات خود در امریکا و اروپا شده است.

 علاوه بر کیفیت بسیار بالای اینورتر خورشیدی ۶۰۰ وات darda ، که شامل راندمان ۹۱ درصدی و تکنولوژی مدرن ساخت  (DSP=digital signal processing) و همچنین داشتن تنوع مناسب در رنج های مختلف توان و ولتاژ است. قیمت این محصول  با توجه به کیفیت بالای ان در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. اینورترهای سینوسی خالص این برند با استفاده از فناوری DSP دارای خروجی سینوسی  بسیار تمیزی هستند بطوریکه خروجی ولتاژ انها از برق شهری  سینوسی تر و بدون اعوجاج است.

"اینورتر سینوسی ۶۰۰ وات

جهت دریافت کاتالوگ محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید.

pure sine inverter catalog_DK series

خرید اینورتر

موارد رایج مصرف اینورتر خورشیدی ۶۰۰ وات darda :

  از اینورتر در صنعت ، تجهیزات الکتریکی با بار غیر خطی (موتورهای کویل و سلفی و پمپ های الکتریکی) ،سیستم های فتوولتایک و سیستم های خورشیدی، سیستم های مخابراتی، شارژرها(پاورهای الکتریکی) ،  اینورترهای سه فاز، مدارات PLC  و دستگاها با قابلیت کنترلی، تجهیزات ازمایشگاهی با دقت بالا، تجهیزات کالیبراسیون با دقت بالا، تجهیزات پزشکی، فن ها و یخچالها ، تجهیزات الکتریکی هوارسانهای بالای ۳ کیلووات،  تجهیزات صوتی و تصویری،لامپ های جیوه ای و هالوژنی و لامپ های LED بیشتر از ۱۰۰وات،صنایع دفاعی  و هوافضا و اینورتر ۱۲ ولت DC به ۲۲۰ ولت AC .

کاربرد اینورتر خورشیدی ۶۰۰ وات darda در ماشین الات:

آمبولانس، خودرو های اطفای حریق، جرثقیل ، خودروهای مسافرتی و ماشین های افرود ، قایق ها و کشتی ها.

 خرید اینورتر  سینوسی ۶۰۰ وات

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *